Ny start

Jeg har taget en ekstrem beslutning. Nu skal det være, og jeg skal tage mig selv seriøst igen og få smidt de sidste overflødige kilo.

Og så i december – man skulle tro, jeg var en slags selvpiner. Eller skulle man? Jeg har ikke én eneste julefrokost på tapetet, og min jul er kort i år. Derfor – og fordi man ikke skal udskyde til i morgen, hvad man beslutter i dag – er det nu, jeg tager mig sammen igen.

Jeg gør som tidligere og tæller kalorier og tænker mig om. Det skulle ikke være så svært. Herreste gud, jeg ved jo, præcis hvordan man gør. Melder tilbage om præcist to måneder, hvor meget jeg har tabt i den periode. Om ikke for andres, så for min egen skyld.

I dag skulle jeg en tur til Nørrebro for at hjælpe en veninde med at male ny lejlighed. På vejen stødte jeg ind i nedenstående, der gav instant julestemning, selv om jeg er en slags julehader, der synes vi juler alt, alt, alt for tidligt i det her land. Men nissehuer på Nilens små børn, det kan jeg åbenbart godt lige tolerere.

Nilen ved Dronning Louises Bro

Nilen ved Dronning Louises Bro

Om unsent

Twentysomething. Woman.
Dette indlæg blev udgivet i Personligt og tagget , , , , , , . Bogmærk permalinket.

Sig noget

