Nogle dage er bare federe end andre

I går havde jeg en af de aftener, man ikke kan købe for penge. Og det med nærmest helt fremmede mennesker – man skulle ikke tro, det var muligt.

MsDynamite spillede op til bal sammen med Lucy Love og Linkoban. Det var alt for fedt. Og det var fuldstændigt uventet og dybt overraskende og jeg kunne slet ikke være i min egen krop, da jeg blev inviteret til koncert søndag aften. Men jeg sagde ja, fordi hende, der inviterede ikke er farlig, men derimod varm og sød og rar og venlig og slet ikke ude på at gøre mig noget ondt.

MsDynamite

Den Grå Hal er måske lige vel stor til sådan et arrangement i november, men vi fik danset igennem i en sådan grad, at jeg går som en 90-årig og føler, nogen burde gøre det barmhjertige mod mig og bare stikke mig et par på låget, så jeg kunne få noget søvn. For jeg er åbenbart holdt op med at kunne sove efter byture, så da jeg vågnede kl. alt for tidligt i morges med en brikjuice i sengen, der indrømmer jeg gerne at der syntes jeg ikke det var så sjovt. Mest fordi jeg stadig var fuld og ikke magtede hvis jeg igen ikke skulle have ordentlig søvn.

Havde den mest fantastiske aften, jeg har haft længe. Måske på grund af den enorme generøsitet fra giveren? Måske på grund af hele kombinationen med Christiania, øl, musik man bliver glad i låget af og så tanken om en ny ven, der rent faktisk er så vild.

Samtidig er det første gang, MsDynamite er i Danmark, og jeg tror sgu hun kommer igen. Der var gas på.

Om unsent

Twentysomething. Woman.
Dette indlæg blev udgivet i Awesome!, Personligt og tagget , , , , , . Bogmærk permalinket.

Sig noget

